Ürünün tam küresel görüntüsünün alınması için 180 kare ürün çekimi yapılarak gerçekleştirilen 360 derece görsel çalışmalardır.
5 noktadan lazer kontrollü olarak elde edilen fotoğraflar ile ürün yarım küresel (üst, ön, yan, arka) ve tam küresel (alt ve üst, ön, yan, arka) olarak artık her yönüyle görüntülenebiliyor. İnteraktif tanıtım aracı olan 360 derece ürün çekimi ile tüketiciyi daha çabuk etkiliyorsunuz.
Nerelerde Kullanılır? – En İnce Ayrıntısına Kadar Ürün…
Ürün fotoğrafçılığı içinde tüketici üzerinde en büyük etkiyi yaratan, ürünü satın almaya ikna eden fotoğraflar 360 derece olanlardır. Markanın ürün hakkında detaylı bilgi verdiği görseller ile kişiler evlerinden alışveriş yapmanın rahatlığını yaşıyorlar. 360 derece ürün çekimleri:
- Web siteleri,
- Sosyal medya araçları,
- Katalog, Dergi,
- Afiş, Billboard,
- Broşürler, El İlanları,
- Toplantı, Seminer,
- Sunumlar,
- Lansman,
- Fuarlar vb. mecralarda başarılı bir şekilde kullanılıyor.
Ürün
Çekilen Fotoğraf
Mutlu Müşteri
360 Derece Ürün Çekiminin Avantajları
360 derecelik bakış açısı ile ürünler hayat buluyor…
Çağın interaktif, merak uyandırıcı ve etkileyici tanıtım modeli.
Foto Life Ekibinden Ayrıcalık Yaratacak Ürün Çekimleri
En yeni, güncel ve ileri teknoloji makineler ve çekim teknikleri ile hazırlanan, dikkat çekici ve merak uyandırıcı profesyonel fotoğraf çekimi eşliğinde ürün fotoğrafları…