Ürünlerin tek açıdan 4 kare fotoğrafının çekilip birleştirilmesi ile oluşturulan görsel uygulamasına dört kare ürün çekimi denir.
4 kare ürün çekim yöntemi ile internet kullanıcıları ürünün ön, yan, arka ve üst görüntülerini kolaylıkla incelerler. Ayrıca yüklenme süresi ortalama 2 saniye olan çekimlerde tüketici farklı açılardan ürüne hakim olur. Ürün çekimi çalışmalarının en etkilileri arasında yer alan dört kare çekimler e-ticaret sitelerinin tanıtım yüzleridir.
Nerelerde Kullanılır? – Her Koldan Tanıtım Yapın!
Sanal alışverişte artan talepler, sektöre yönelik yaratıcı çözümleri beraberinde getiriyor. 4 kare ürün çekimi de bu çözümlerden biri. Kullanıcının ihtiyaçlarına yönelik, talepleri karşılayan, etkili ve kalıcı reklam modeli olan dört kare ürün çekimleri ile satışlarınızı artıracaksınız. Görseller:
- Web siteleri,
- Sosyal medya araçları,
- Katalog, Dergi,
- Afiş, Billboard,
- Broşürler, El İlanları,
- Toplantı, Seminer,
- Sunumlar,
- Lansman,
- Fuarlar vb. mecralarda başarılı bir şekilde kullanılıyor.
Ürün
Çekilen Fotoğraf
Mutlu Müşteri
4 Kare Ürün Çekiminin Avantajları
Ürün çekimlerinde profesyonellik ve kalite.
4 köşe tanıtım ile marka gücünüzü yansıtın.
Foto Life Ekibinden Ayrıcalık Yaratacak Ürün Çekimleri
En yeni, güncel ve ileri teknoloji makineler ve çekim teknikleri ile hazırlanan, dikkat çekici ve merak uyandırıcı ürün fotoğraflarını görmek için Fotolife iletişim sayfamızdan bizimle irtibata geçebilirsiniz.